09397356816
سئو سایت(SEO)

سئو Search Engine Optimization

سئو؛ یکی از بهترین انتخاب های شما برای افزایش ترافیک و ورودی سایتتان است. همه ما به دنبال این هستیم که در سریع ترین زمان بهترین ورودی را بریا خودمان رقم بزنیم. اما به این نکته باید توجه کنیم که سئو امری بلند مدت است و در کنار بازاریابی هایی که برای سایتتان در نظر گرفته اید در بازه های زمانی طولانی مدت نتیجه بخش خواهد بود. پکیج سئو محبوب از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. این ویژگی ها شامل بررسی دقیق رقبا، تحقیق درست کلمات کلیدی، پیاده سازی سئو Off Page،On Page و تکنیکال و دیگر موارد است که در ادامه به صورت دقیق به آن اشاره خواهیم کرد. 

 

امکانات سئو سایت مستر سئو وب

آنالیز رقبا

آنالیز رقبا

با استفاده از مناسب ترین و بروز ترین ابزار ها رقبای شما بررسی خواهند شد. قبل از شروع کار سئو مهم ترین اقدام بررسی رقابایتان است.

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی

در جاده ای تاریک استفاده از فانوس انتخاب هوشمندانه ای است. از اصول سئو، انتخاب کلمات کلیدی درست همانند در دست داشتن فانوس است. ما شما را در پیدا کردن فانوس درست یاری خواهیم کرد.

سئو on-page

سئو on-page

مقوله مهم در زمان اجرای اقدامات سئو، پیاده سازی صحیح و اصولی سئو داخلی سایتتان است. سئو داخلی مانند ریشه های یک درخت است که با عث میشود گوگل به شما بهای بیشتری بدهد.

سئو off-page

سئو off-page

بهترین هم که باشید باید توسط دیگران به گوگل معرفی شوید. قدرت لینک سازی خارجی  را دسته کم نگیرید.

امکانات سئو سایت مستر سئو وب

سئو مقدماتی

تومان 2/500/000
  • تحقیق کلمه کلیدی با سختی زیر 20
  • پیشنهاد 5 کلمه کلیدی
  • بررسی کامل رقبا از نظر سئو
  • سئو on-page و off-page
  • لینک سازی داخلی
  • سئو تکنیکال
  • بررسی و آنالیز سایت به صورت ماهانه

سئو محبوب

تومان 3/500/000
  • تحقیق کلمه کلیدی با سختی زیر 20 و 20
  • پیشنهاد 7 کلمه کلیدی
  • تمامی ویژگی های پلن مقدماتی
  • بررسی و حل ارورهای سرچ کنسول
  • بهینه سازی سرعت سایت و حل ارورهای احتمالی
  • ارائه پیشنهاد برای بهتر شدن وضعیت سئو
  • بررسی و آنالیز سایت به صورت هفتگی
محبوب

سئو پیشرفته

تومان 4/500/000
  • تحقیق کلمه کلیدی تا سختی 25
  • پیشنهاد 10 کلمه کلیدی
  • تمامی ویژگی‌های پلن مقدماتی و محبوب
  • بهینه سازی سرعت سایت از نظر page speed
  • حداقل رسانی ارورهای coverage سرچ کنسول
  • اضافه کردن اسکیمای لازم برای سایت شما
  • آنالیز دائم سایت شما با ابزارهای مناسب

امکانات سئو سایت مستر سئو وب

سئو سایت مقدماتی(SEO)

انتخاب سئو مقدماتی مناسب کیست؟

اگر سایت شما تازه تاسیس است و یا تازه شروع به فعالیت در زمینه کاری خود کرده این و بودجه زیادی برای شروع کار سئو خود ندارید این پلن برای شما مناسب تر است. با استفاده از این پلن میتوانید برای سایت خود اقدامات مقدماتی همانند تحقیق کلمات کلیدی و بررسی رقبای خود را داشته باشید. این پلن شامل گزینه های لینک سازی داخله و سئو داخلی و خارجی سایت شما هم خواهد شد. سایت شما به صورت ماهانه بررسی خواهد شد و گزارش به خدمت شما ارسال خواهد شد.

سئو سایت محبوب(SEO)

انتخاب سئو محبوب مناسب کیست؟

سئو محبوب مناسب بیزنس هایی است که بعد از راه اندازی سایت خود بر روی سئو آن کار کرده اند و نیاز به بهبود دارند. در این پلن خیال شما از بابت رنک گرفتن (جایگاه در سرچ گوگل) کلیدواژه های شما خیالتان راحت باشد. در این پلن تمامی ارورهای سرچ کنسول بررسی و حل خواهد شد و سایت شما از نظر سرعت بررسی خواهد شد و در صورت لزوم بهینه سازی میشود.

برنامه آنالیز سایت شما به صورت هفتگی انجام خواهد شد و گزارش ورودی و کلیک به صورت مکتوب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

سئو سایت پیشرفته(SEO)

انتخاب سئو پیشرفته مناسب کیست؟

سئو پیشرفته مناسب بیزنس هایی است که تمایل با بالا آمدن در کلیدواژه های سخت و پر ترافیک و یا در تعداد زیادی کلیدواژه دارند. در این پلن سختی کلمات کلیدی شما تا 25 مورد بررسی قرار میگیرد و 10 کلمه کلیدی که مناسب بیزنس شما هستند و دارای پتانسیل برای ورودی بیشتر سایتتان هستند را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

سرعت سایت شما با توجه به استاندارد های page speed مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت نیاز بهینه سازی خواهد شد.

اسکیمای مناسب بر روی سایت شما همراه با تنظیمات لازم نصب خواهد شد.

searchoe

سئو چیست؟

سئو بطور کلی به سری اقداماتی گفته میشود که برای بهینه سازی سایتمان برای موتور جست و جوی گوگل انجام میدهیم. این اقدامات بر خلاف تبلیغات در بازه زمانی بیشتر نتیجه خواهد داد. در ادامه به بررسی انواع سئو خواهیم پرداخت تا انتها همراه ما باشید.

معرفی اقدامات سئو

سئو به چند بخش تقسیم میشود. سئو on-page؛ سئو off-page و سئو تکنیکال. در زمان پیاده سازی این اقدامات اگر یک بخش از این سه گزینه اجرا نشود اقدامات ما نتیجه بخش نخواهد بود.

سئو on-page چیست؟

اولین بخش و مهم ترین بخش در زمان شروع اقدامات سئو همین سئو داخلی است است. چرا که برای دیده شدن شما توسط گوگل و کسب جایگاه خوب در SERP (صفحه نتایج جست و جوی گوگل) باید اول به سایت خود و محتوای آن بپردازیم. این اقدامات شمال سئو محتوایی، متا دیسکریپشن و عنوان و انتخاب کلیدواژه مناسب برای هر صفحه و… است.

سئو تکنیکال چیست؟

پس از انجام اقدامات سئو داخلی سایت نوبت به آن میرسد که در زمینه سرعت و مشکلات کرال توسط ربات های گوگل و دیگر مشکلات همانند ارور های 4xx رفع شود. این اقدام بسیار مهم هست چرا که سرعت سایت مهم ترین مقوله در زمینه جذب ورودی سایت شماست. سئو تکنیکال شامل بخش های دیگری نیز میشود که پیاده سازی تک تک آنها نیاز به داشتن تبحر در این زمینه است و هر کسی نمیتواند کامل ترین اقدامات را در این زمینه پیاده سازی کند.

سئو off-page به چه معنی است؟

در کنار انجام اقدامات بالا، اقداماتی نیز خارج از حوزه وبسایت انجام می شوند تا بر نتایج صفحات موتورهای جستجو تاثیر گذاشته و رتبه سئو را بهبود بخشند. این اقدامات در اصطلاح، بهینه سازی سئو خارجی یا سئو off-page نامیده شده و به منظور بالا بردن میزان محبوبیت و قدرت یک وبسایت صورت می گیرند.

پیشتر دیدیم که برای بهبود سئو on-page؛ عموما به سراغ اموری همچون کلمات کلیدی مرتبط با محتوا، تولید محتوای مناسب و … می رویم. این در حالی است که برای بهبود رتبه سئو off-page می توان به سراغ: ساخت بک لینک، مزرعه لینک، وبلاگ، ریپورتاژ، فعالیت در فروم، فعالیت در شبکه های اجتماعی، تولید محتوای چند رسانه ای و انتشار پست های مهمان پرداخت.

جالب است بدانید که سئو داخلی؛ می تواند حدود 30 درصد از فاکتورهای سئو مناسب برای یک وبسایت را در برگیرد. اما سئو خارجی، چیزی حدود 70 درصد نکات مربوط به سئو را پوشش می دهد! بنابراین تلاش برای بهبود سئو خارجی وبسایت شما، می تواند تا حد زیادی بر بهبود رتبه سئو آن تاثیر بگذارد.

با این حال، تلاش برای بهبود سئو off-page؛ می تواند به همان میزان که به بهبود سایت شما کمک می کند، موجب سقوط آن در صفحه نتایج و رتبه سئو نیز باشد! اما همواره باید اصول سئو خارجی را رعایت کرد تا سایت شما در اصطلاح دچار پنالتی نشود. زیرا پنالتی شدن یک سایت، نتیجه بسیار بدی بر رتبه سئو آن داشته و جبران آن نیاز به زمان و تلاش بیشتری نسیت به یک سایت خام و بدون رتبه سئو دارد!

تا اینجا با مفهوم سئو on-page و off-page آشنا شدیم و دیدیم که هر یک از این مفاهیم، شامل اجرای برخی اقدامات در راستای بهبود رتبه سئو یک وبسایت و جذب بیشتر مخاطبان هدف برای آن وبسایت هستند. در ادامه به معرفی مفهوم لینک سازی داخلی و خارجی و تاثیر آنها بر سئو داخلی و خارجی نیز خواهیم پرداخت.

لینک سازی داخلی

لینک سازی داخلی؛ همانطور که از نام آن پیداست، به معنای متصل کردن صفحه ای از یک وبسایت، به صفحه دیگری در همان وبسایت است. بنابراین کاربران با کلیک روی آن لینک، به صفحات مرتبط با آن موضوع منتقل شده و با دیگر بخش های وبسایت شما نیز آشنا می شوند. با این کار، ربات های گوگل و دیگر موتورهای جستجو نیز قادر به درک و پیدا کردن صفحات مرتبط به یک موضوع خواهند بود.

در این میان باید توجه کنید که اگر لینکی در منوی اصلی یا بخش های مختلف یک صفحه قرار داده شود، می تواند ارتباط صفحات مختلف را تحت تاثیر قرار داده و مسیر حرکت کاربران را نیز تغییر دهد!

به همین دلیل نیز گفته می شود که لینک های داخلی؛ صفحات را به ربات های گوگل نشان داده و به کاربران نیز دسترسی های لازم برای مشاهده آن صفحه را می دهند. با این حال داشتن لینک های بیش از حد به یک صفحه از وبسایت، به خودی خود نمی تواند تا رتبه سئو آن را بهبود بخشد. زیرا صفحاتی که به یکدیگر لینک می شوند، باید ارتباط موضوعی داشته و عبارات به کار رفته در نگارش آنها نیز با یکدیگر مرتبط باشد.

لینک سازی خارجی

لینک خارجی؛ لینکی است که از یک وبسایت، به صفحه دیگری خارج از دامنه آن وبسایت داده می شود. به همین دلیل نیز لینک سازی خارجی را به منزله تاییدیه دیگر وبسایت ها برای اعتبار یک وبسایت در نزد گوگل نیز خواهد بود. اگر یک وبسایت، در یکی از صفحات خود به یک وبسایت دیگر لینک دهد، یعنی به آن اعتبار داده و تلاش می کند تا آن صفحه را به موتورهای جستجوی گوگل نیز معرفی کند.

ایجاد لینک خارجی؛ رتبه سئو شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد و گوگل نیز آن را کاملا قبول دارد. با این حال، اگر گوگل متوجه لینک سازی خارجی غیر طبیعی برای  وبسایتی شود، آن را پنالتی می کند!

رعایت نکات زیر در جریان لینک سازی خارجی، به شما کمک کرده و از پنالتی شدن وبسایت شما نیز جلوگیری می کند:

  • عدم لینک سازی به سایت های غیر مرتبط
  • عدم استفاده از یک کلمه کلیدی برای لینک سازی در یک بازه زمانی خاص
  • عدم لینک سازی به یک وبسایت خاص در یک بازه زمانی
  • عدم لینک سازی خارجی به سایتی که هنوز از بابت محتوا و رابط کاربری دچار ضعف باشد
seoسثشقزا

سئو بطور کلی به سری اقداماتی گفته میشود که برای بهینه سازی سایتمان برای موتور جست و جوی گوگل انجام میدهیم. این اقدامات بر خلاف تبلیغات در بازه زمانی بیشتر نتیجه خواهد داد.

سئو به 3 بخش تقسیم میشود. سئو on-page، سئو off-page و سئو تکنیکال. در زمان پیاده سازی این اقدامات اگر یک بخش از این سه گزینه اجرا نشود اقدامات ما نتیجه بخش نخواهد بود.

اولین بخش و مهم ترین بخش در زمان شروع اقدامات سئو همین سئو داخلی است است. چرا که برای دیده شدن شما توسط گوگل و کسب جایگاه خوب در SERP (صفحه نتایج جست و جوی گوگل) باید اول به سایت خود و محتوای آن بپردازیم. این اقدامات شمال سئو محتوایی، متا دیسکریپشن و عنوان و انتخاب کلیدواژه مناسب برای هر صفحه و… است.

پس از انجام اقدامات سئو داخلی سایت نوبت به آن میرسد که در زمینه سرعت و مشکلات کرال توسط ربات های گوگل و دیگر مشکلات همانند ارور های ۴xx رفع شود. این اقدام بسیار مهم هست چرا که سرعت سایت مهم ترین مقوله در زمینه جذب ورودی سایت شماست. سئو تکنیکال شامل بخش های دیگری نیز میشود که پیاده سازی تک تک آنها نیاز به داشتن تبحر در این زمینه است و هر کسی نمیتواند کامل ترین اقدامات را در این زمینه پیاده سازی کند.

در کنار انجام اقدامات بالا، اقداماتی نیز خارج از حوزه وبسایت انجام می شوند تا بر نتایج صفحات موتورهای جستجو تاثیر گذاشته و رتبه سئو را بهبود بخشند. این اقدامات در اصطلاح، بهینو سازی سئو خارجی یا سئو off-page نامیده شده و به منظور بالا بردن میزان محبوبیت و قدرت یک وبسایت صورت می گیرند.

پیشتر دیدیم که برای بهبود سئو on-page، عموما به سراغ اموری همچون کلمات کلیدی مرتبط با محتوا، تولید محتوای مناسب و … می رویم. این در حالی است که برای بهبود رتبه سئو off-page می توان به سراغ ساخت بک لینک، مزرعه لینک، وبلاگ، ریپورتاژ، فعالیت در فروم، فعالیت در شبکه های اجتماعی، تولید محتوای چند رسانه ای و انتشار پست های مهمان پرداخت.

جالب است بدانید که سئو داخلی، می تواند حدود ۳۰ درصد از فاکتورهای سئو مناسب برای یک وبسایت را در برگیرد. اما سئو خارجی، چیزی حدود ۷۰ درصد نکات مربوط به سئو را پوشش می دهد! بنابراین تلاش برای بهبود سئو خارجی وبسایت شما، می تواند تا حد زیادی بر بهبود رتبه سئو آن تاثیر بگذارد.

با این حال، تلاش برای بهبود سئو off-page، می تواند به همان میزان که به بهبود سایت شما کمک می کند، موجب سقوط آن در صفحه نتایج و رتبه سئو نیز باشد! اما همواره باید اصول سئو خارجی را رعایت کرد تا سایت شما در اصطلاح دچار پنالتی نشود. زیرا پنالتی شدن یک سایت، نتیجه بسیار بدی بر رتبه سئو آن داشته و جبران آن نیاز به زمان و تلاش بیشتری نسیت به یک سایت خام و بدون رتبه سئو دارد!

تا اینجا با مفهوم سئو on-page و off-page آشنا شدیم و دیدیم که هر یک از این مفاهیم، شامل اجرای برخی اقدامات در راستای بهبود رتبه سئو یک وبسایت و جذب بیشتر مخاطبان هدف برای آن وبسایت هستند. در ادامه به معرفی مفهوم لینک سازی داخلی و خارجی و تاثیر آنها بر سئو داخلی و خارجی نیز خواهیم پرداخت.

ینک سازی داخلی، همانطور که از نام آن پیداست، به معنای متصل کردن صفحه ای از یک وبسایت، به صفحه دیگری در همان وبسایت است. بنابراین کاربران با کلیک روی آن لینک، به صفحات مرتبط با آن موضوع منتقل شده و با دیگر بخش های وبسایت شما نیز آشنا می شوند. با این کار، ربات های گوگل و دیگر موتورهای جستجو نیز قادر به درک و پیدا کردن صفحات مرتبط به یک موضوع خواهند بود.

در این میان باید توجه کنید که اگر لینکی در منوی اصلی یا بخش های مختلف یک صفحه قرار داده شود، می تواند ارتباط صفحات مختلف را تحت تاثیر قرار داده و مسیر حرکت کاربران را نیز تغییر دهد!

به همین دلیل نیز گفته می شود که لینک های داخلی، صفحات را به ربات های گوگل نشان داده و به کاربران نیز دسترسی های لازم برای مشاهده آن صفحه را می دهند. با این حال داشتن لینک های بیش از حد به یک صفحه از وبسایت، به خودی خود نمی تواند تا رتبه سئو آن را بهبود بخشد. زیرا صفحاتی که به یکدیگر لینک می شوند، باید ارتباط موضوعی داشته و عبارات به کار رفته در نگارش آنها نیز با یکدیگر مرتبط باشد.

لینک خارجی، لینکی است که از یک وبسایت، به صفحه دیگری خارج از دامنه آن وبسایت داده می شود. به همین دلیل نیز لینک سازی خارجی را به منزله تاییدیه دیگر وبسایت ها برای اعتبار یک وبسایت در نزد گوگل نیز خواهد بود. اگر یک وبسایت، در یکی از صفحات خود به یک وبسایت دیگر لینک دهد، یعنی به آن اعتبار داده و تلاش می کند تا آن صفحه را به موتورهای جستجوی گوگل نیز معرفی کند.

ایجاد لینک خارجی، رتبه سئو شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد و گوگل نیز آن را کاملا قبول دارد. با این حال، اگر گوگل متوجه لینک سازی خارجی غیر طبیعی برای  وبسایتی شود، آن را پنالتی می کند!

رعایت نکات زیر در جریان لینک سازی خارجی، به شما کمک کرده و از پنالتی شدن وبسایت شما نیز جلوگیری می کند:

  • عدم لینک سازی به سایت های غیر مرتبط
  • عدم استفاده از یک کلمه کلیدی برای لینک سازی در یک بازه زمانی خاص
  • عدم لینک سازی به یک وبسایت خاص در یک بازه زمانی
  • عدم لینک سازی خارجی به سایتی که هنوز از بابت محتوا و رابط کاربری دچار ضعف باشد